Пошуковий запит: (<.>A=Гутиряк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Павлішак О. Комунікативна компетенція у підготовці вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Павлішак, О. Гутиряк // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_17 Проаналізовано формування комунікативної компетенції майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах. Акцентовано на застосуванні прийомів прикладної комунікативної педагогіки та використання сучасних методів навчання іноземних мов. Доведено, що ефективність набуття вмінь професійної комунікації залежить від таких умов: створення освітнього комунікативного середовища на засадах особистісно орієнтованого та розвивального навчання, забезпечення міжпредметних зв’язків циклів психолого-педагогічних, фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін, системне використання педагогічної діагностики у навчальному процесі.Проанализировано формирование коммуникативной компетенции будущих учителей иностранных языков в высших педагогических учебных заведениях. Акцентировано на применении приемов прикладной коммуникативной педагогики и использовании современных методов обучения иностранным языкам. Доказано, что эффективность приобретения умений профессиональной коммуникации зависит от таких условий: создание образовательного коммуникативной среды на основе личностно ориентированного и развивающего обучения, обеспечение межпредметных связей циклов психолого-педагогических, фундаментальных и профессионально ориентированных дисциплин, системное использование педагогической диагностики в учебном процессе.Analyzed the formation of the communicative competence of future teachers of foreign languages in higher educational institutions. The attention on the use of techniques applied communicative pedagogy and use of modern methods of teaching foreign languages. It is proved that the effectiveness of the acquisition of professional communication skills depends on such conditions: the creation of educational communicative environment on the basis of personality-oriented and developmental education; providing interdisciplinary connections cycles of psycho-pedagogical, fundamental and professionally oriented disciplines; systematic use of educational assessment in the learning process.
|
2. |
Герцовська Н. О. Психолінгвістичні аспекти лексико-семантичних полів успіху (на матеріалі англійської та української мов) [Електронний ресурс] / Н. О. Герцовська, О. І. Гутиряк // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 11. - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_11_20
|
3. |
Гутиряк О. Специфіка організації комунікативного освітнього простору у процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / О. Гутиряк // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_15 Розгляднуто проблему застосування комунікативної технології у процесі вивчення іноземних мов. Виділено та проаналiзовано умови, сприятливі для активної й вільної участі кожної особистості у навчальному процесi. Підсумовано, що лише врахування всього комплексу вищезазначених педагогічних умов позитивно впливає на процес застосування комунікативних технологій навчання у вивченні іноземної мови.
|
4. |
Павлішак О. Мотивованість як невід’ємна частина формування іншомовної комунікації у студентів педагогічних спеціальностей в Австрії [Електронний ресурс] / О. Павлішак, О. Гутиряк // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 1(33). - С. 121-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2015_1(33)__16
|
5. |
Павлішак О. Особливості навчання професійній іншомовній комунікації студентів педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Павлішак, О. Гутиряк // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_9_10 Розглянуто питання навчання професійної іншомовної комунікації студентів педагогічних спеціальностей.
|
6. |
Гутиряк О. Семантичні характеристики термінів бізнесу: зв’язок з моpфолого-синтаксичними та термінотвірними моделями [Електронний ресурс] / О. Гутиряк, О. Павлішак // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2016. - 2016. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2016_2016_9
|
7. |
Гутиряк О. Ділова гра як метод активного навчання майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. Гутиряк, О. Павлішак // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_11_10
|
8. |
Гутиряк О. І. Семантична продуктивність та інші синтаксичні характеристики англійських термінів бізнесу [Електронний ресурс] / О. І. Гутиряк // Молодий вчений. - 2017. - № 4.3. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4
|
9. |
Гутиряк О. І. Семантичні характеристики та тематичні групи англійської термінології маркетингу [Електронний ресурс] / О. І. Гутиряк // Молодий вчений. - 2018. - № 3.1. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3
|
10. |
Гутиряк О. Інформаційно-комунікаційні технології в проектній діяльності студентів закладів вищої освіти на затяттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Гутиряк, О. Павлішак // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2019. - 2019. - С. 175-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2019_2019_20
|
11. |
Гутиряк О. І. Проблеми професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів нефілологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. І. Гутиряк, І. В. Волошанська // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 19(1). - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_19(1)__21
|
12. |
Гутиряк О. Міжкультурна комунікація: до визначення поняття [Електронний ресурс] / О. Гутиряк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2022. - Вип. 47(2). - С. 205-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2022_47(2)__34
|
13. |
Гутиряк О. Інноваційні методи комунікативного навчання іноземних мов [Електронний ресурс] / О. Гутиряк // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_11_15 Розкрито сутність інтерактивного навчання іноземних мов та формування професійних компетентностей майбутніх педагогів. Здійснено аналіз інноваційних методів навчання іноземних мов, зокрема комунікативного та інтерактивного методів. Обгрунтовано доцільність використання інноваційних методів навчання для створення середовища навчальної та творчої активності студентів. Доведено, що інтерактивні технології є одним із засобів реалізації комунікативного підходу. Розглянуто недоліки консервативного навчання іноземних мов та способи їх подолання за допомогою нетрадиційних методів комунікації. Проаналізовано завдання комунікативної методики та найбільш поширені форми роботи. Висвітлено переваги інтерактивного навчання у порівнянні із традиційним. Наведено результати спостереження за характером використання вчителями методів інтерактивного навчання.Раскрыта сущность интерактивного обучения иностранным языкам и формирования профессиональных компетенций будущих педагогов. Представлен анализ инновационных методов обучения иностранным языкам, в частности коммуникативного и интерактивного методов. Обоснована целесообразность использования инновационных методов обучения для создания среды учебной и творческой активности студентов. Доказано, что интерактивные технологии являются одним из средств реализации коммуникативного подхода. Рассмотрены недостатки консервативного обучения иностранным языкам и способы их преодоления с помощью нетрадиционных методов коммуникации. Проанализированы задачи коммуникативной методики и наиболее распространенные формы работы. Освещены преимущества интерактивного обучения по сравнению с традиционным. Приведены результаты наблюдения за характером использования учителями методов интерактивного обучения.Disclosed is the essence of interactive learning foreign languages and the formation of professional competence of teachers. Presented is the analysis of the innovative methods of teaching foreign languages, including communication and interactive techniques. Grounded is the feasibility of using innovative teaching methods to create an environment of educational and creative activity of students. It is proved that interactive technology is a means of implementing the communicative approach. Considered are the shortcomings of conservative teaching of foreign languages and how to overcome them using non-traditional methods of communication. Analyzed are the task communication methods and the most common form of work. Elucidated are the advantages of interactive learning compared to traditional. Exemplified are the results of observations on the nature of the use of interactive teaching methods for teachers.
|